måndag 30 januari 2012

Förvandling

 Igår insåg jag mitt behov av en minidator med 10" skärm och köpte en. Den behöver ju ett skydd och när jag gick igenom mina halsvärmare och sjalar upptäckte jag den fina jag fick av Janette en gång i tiden. Jag har inte använt den så många gånger men jag upptäckte att den passade perfekt till min lilla dator och sydde ihop den nertill.
Nu behöver jag inte vara rädd att den får repor eller så. Bra va?
Dags att packa för färd mot Provence via äldsta dottern i Stockholm.

6 kommentarer :

Lena Andersson sa...

Bra när man kan göra om till nya saker.

Madeleine sa...

Klyftigt, och åh, så fint!

Otaliga projekt sa...

Vilken ypperlig idé.
Trevlig resa.

Majstess sa...

Smart!

Elanit sa...

Hej!

Vi pratade om dig idag! Flera hade sett att du varit på västra torget (via bloggen alltså...) och undrade om du inte tänkte komma till oss också nu när du tycktes var i Sverige! Vi träffas alltså på måndagar kl 18-20, och du är mer än välkommen!

Janette Millbom sa...

åh vad roligt att du gjorde om den!! Jag använder inte min särskilt ofta heller, men de var roliga att sticka :)
Kram