lördag 4 februari 2012

Vill...

...starta nya stickningar men vill samtidigt göra klart det jag håller på med. Det blir det sistnämnda. Förutom de små sockorna som jag ska ha med på uppläggning-och-avmasknings-workshopen jag ska ha på syfestivalen håller jag på med min gröna tunika. Den kunde inte följa med till Sverige när jag var där så jag har kommit av mig lite. Jag håller ju också på med en Still Light Tunic i plommonfärg, Offekoftan i brunrandigt med lila kant och till bloggen 12 under 12 under 2012 har jag anmält sonens tvåändsstickade sockor. Jag borde skämmas att de inte är klara eftersom han fick de ofärdiga till sin födelsedag i augusti och så blev de inte ens klara till jul. =(

2 kommentarer :

Otaliga projekt sa...

Det är få gånger i livet som jag vill vara som "alla andra". Men när det gäller stickning och nystarter av projekt är jag SÅ glad att jag inte är unik. Det skänker en viss tröst.....
Sonens sockar ser ju jättefina ut.

Annika sa...

Det ständiga dilemmat, alldeles för många nya projekt. Men i år ska jag försöka göra klart istället för att påbörja för mycket nytt.
Jag håller med, tur att vi är många som har samma problem...