lördag 31 mars 2012

den njutbara trädgården

Har ni sett det engelska programmet "den njutbara trädgården"? Jag fick tipset hos Linnea i bloggen Villa Linnea och tittade på svt-play. Tyvärr lär jag inte kunna titta på nästa avsnitt i Frankrike men jag har ändå fått massor med inspiration till både trädgård och kläder.
Alys, som visar sin trädgård, har såå fina kläder.
Lite i Malinka-stil och den stilen gillar jag ju redan sen tidigare även om jag inte fått till något tillräckligt bra mönster att sy efter än. Men nu ska jag försöka igen, snart...

2 kommentarer :

Eva Linnea sa...

Jag gillar också hennes stil. Hon "skruttar" omkring som om hon bara satte på sig det som fanns närmast i garderoben, men det kanske är hur uttänkt som helst. Skön stil är det iaf och hon är också så skön.
Kram från Eva Linnea

Chris B sa...

Härligt program,man kan inte titta
sig mätt.Håller med EL hon har skön stil.