tisdag 28 augusti 2012

Pappersmanick

Hos Tant Kofta såg jag för ett tag sedan en magisk manick som man kan göra egna etiketter med. När jag var i Stockholm i fredags slank jag in på Panduro och köpte en egen. Jag har tidigare köpt färdiga, liknande etiketter att märka med men det här är ju både bättre och mycket roligare. Att få etiketter i alla möjliga färger är ju kul och fint.
Följde länken från Tant Kofta till Maria och där fick jag en superbra idé till mitt födelsedagskalas jag ska ha i början av nästa sommar.

6 kommentarer :

Missen sa...

Jag ska nog köpa en lika dan manick och göra egna etiketter. Tack för senast mycket trevligt/Marie

Emmas dagar sa...

Visst är den fiffig!

Maria sa...

Javisst blev det fint att märka sina glas med färgade tags!

Chris B sa...

Den manicken skall jag oxå
köpa, kommer väl till pass på min
julmarknad.Tack för tipset,<3 chris

frisky frog sa...

har också funderat på en sån! de har en nyöppnad butik i Halmstad så jag kanske skulle masa mig dit...
/kram

Micke sa...

Fiffig sak!