torsdag 6 september 2012

För att hinna med allt...

Jag inser att jag inte kan hinna allt, men jag vill hinna göra en hel del och därför har jag haft en dag då jag organiserat, strukturerat och röjt mitt skrivbord. Jag har lagt in en massa planering i min google kalender som jag även kan kolla via telefonen. Bra för mig som lever på olika ställen och ibland på vift.
Vill bara visa hur bra mitt skrivbord blev. *nöjd*
 Så här såg det ut när jag var klar...
...och så här innan. Lite trassligt och massor med "onödiga" saker. Men nu är det rensat och jag har gått tillbaka till en anteckningsbok som fungerar som en att-göra-lista. Precis som jag alltid gjorde när jag jobbade som anställd. Förstår inte varför jag slutade med det. Men det spelar ingen roll. Nu är jag tillbaka på banan igen. 
Som belöning åkte vi till stranden några timmar. Det blåste nordligt så det varma ytvattnet blåste nog ut. Men luften var het så jag badade även om jag tidigare sagt att jag inte badar om det är under 22 grader. Idag var det 17 och jag doppade mig två gånger. Sköönt!

3 kommentarer :

frisky frog sa...

Ordning och reda, städa på fredag... eller torsdag. =)
Snygga skor!
/kram

tantstickan sa...

Underbart... :) men villket dåligt samvete jag får.Hos mig är det än värre gällande skrivbordsordningen.

(uppskattar din blogg så jag lägger den som länk..hoppas det är ok?!)

Efwa - Medea sa...

Klart det är okej att spara länken!