torsdag 21 november 2013

Stickdate

 Idag träffade jag AlpakkaAnna i Marseille. Vi bestämde träff via Instagram och har haft garnsafari och klappat mycket garn, pratat massor och även köpt en del.
Det visade sig att Bergère-affären skulle slå igen och de hade 50% på allt och jag köpte garn till två koftor/tröjor, och när vi kom till La Droguerie hittade jag libertytyget jag drömt om så länge och slog till. Det ska bli minst en klänning men har jag tur kanske jag kan pussla ihop en blus också. Båda garnerna passar perfekt i färg och dessutom har jag ett garn i den ljusa olivfärgen på tyget, som kan bli fint till.

3 kommentarer :

Mimmi sa...

Så trevligt!

Alltid lika roligt att göra fynd, särskilt tillsammans med andra "nördar" som förstår dess värde. ;-)

AnnaF sa...

Ja det var supermysigt!

AnnaF sa...

Jag såg att jag fick en hel del träffar från din sida efter ditt inlägg :) Tackar :D