torsdag 15 maj 2014

Bokslut

Upptäckte att jag inte redovisat mina poäng och hur jag klarat mig i utmaningen Sew for a Change på länge. Så här långt har det gått bra och jag har klarat av utmaningarna trots att jag inte helt trott på att jag skulle klara dem i början av månaden. Stjärnutmaningarna har jag ju berättat hur jag klarat tidigare men jag har däremot inte redovisat hur jag använder mina poäng.
När utmaningen började skrev jag om att jag inte tror att jag handlar så mycket och om jag handlar är det tyg och garn. Och det är faktiskt så det ser ut så här långt. De kläder jag handlat den senaste tiden är inköpta på second hand och då drar de inga poäng och finns inte heller med i den här tabellen. Men utmaningen har faktiskt gjort att jag låtit bli att köpa fler underkläder tex. Jag behöver inte fler just nu men lockas ändå att köpa fler. Men tack vare utmaningen låter jag bli. Klicka på bilden så kan du läsa hur jag använt mina poäng.
I april blev det väldigt mycket garn och nu i maj har jag så här långt köpt lite libertytyg och en secondhandskjorta i linne. Bara tyget som tar poäng än så länge.
Men nu ska jag fundera på om jag kan klara maj månads stjärnutmaning som är tvätt.

Inga kommentarer :