torsdag 10 juli 2014

Roliga saker, som tex Sybingo

Ibland dyker man på roliga saker på nätet och just idag fick jag tips om Sybingo på instagram. Vad är då sybingo?


Jo, det är Fredrika på vinden som knåpat ihop en bingobricka med olika saker du ska klara av för att göra en markering. När du sedan fått en rad på något håll har du alltså Bingo. Så här skriver Fredrika på sin sida om hur det går  till:
  • Det gäller alltså att kryssa för en hel rad. Lodrät, diagonal eller vågrät.
  • När du lyckats med nån av rutorna får du gärna instagramma en bild på det under hashtagen #Fredrikapavindenssybingo. Så kan vi följa varandra, se hur andra ligger till och bli lite peppade.
  • Vi kör på till den 31 augusti. 
    Resten kan du läsa om i
    Fredrikas blogg...
Mitt första stjärna fick jag idag när jag hade på mig en klänning jag sytt. 

1 kommentar :

heidi sa...

vilken rolig grej:D

klänningen blev jättefin!