lördag 20 februari 2016

Fyndhörnan

 Mullsjö heter orten som ligger närmast huset på landet. Dit åker jag oftast när jag behöver handla och jag åker dessutom igenom där när jag är på väg till eller från min mamma. Häromdagen kom jag på att secondhand-affären nog var öppen och svängde in.
Jag hittade massor med fina symönster som jag förstås köpte och dessutom en märkbok som jag inte sett förut. Inte i verkligheten i alla fall. Men när jag la ut bilden på instagram fick jag se att en av de jag följer publicerat en bild på en exakt likadan för några veckor sedan.
I färgaffären som ska flytta hittade jag en tapetrulle som bilden ovan till fyndpris. En rulle räcker inte långt, men rätt som det är har jag en liten vägg som behöver få blommor på sig. Eller så klär jag in några lådor, en byrå eller något annat kul med den fina tapeten.

Inga kommentarer :