fredag 7 april 2017

Ibland ska en ha tur

När jag är i Sverige brukar jag ibland gå in på några olika secondhand-butiker och de senaste gångerna har jag verkligen hittat fina saker. 
 Jag hittade en hel del finfina tillbehör till sömnaden. Dragkedjor går ju alltid åt och även om de nog var lite dyra så går ju pengarna till något bra så det är okej.
Någon dag senare såg jag att Anna - Myggan surrar, var ute och gick stavgång. Jag tog fram några gamla på vinden och prövade men eftersom de både var trasiga och för korta tänkte jag kolla på secondhand om jag kunde hitta ett par.
Det gjorde jag förstås och i helt rätt längd för enbart 35 kr. Såg på internet att de kostar 400 kr nya så det känns verkligen bra. Så nu är jag ute och stavgår varje dag. Synd bara att jag inte kan få med dem till Frankrike. Men jag får gå vanlig powerwalk och hoppas att jag håller i träningen ändå.

1 kommentar :

Heidi sa...

Ibland har man verkligen tur - men det måste man få ha ibland:)

Grattis:)