lördag 8 juni 2019

Hur blev Me Made May 2019

Nu är Me Made May slut för den här gången och jag fotade och la upp bilder på instagram de flesta dagarna. Vissa dagar kändes det meningslöst eftersom jag använde samma kläder som tidigare men andra dagar kändes det kul. Framför allt är det kul för mig själv att se hur jag ser ut i mina kläder och för att komma ihåg lite hur jag känner mig i dem. Jag trivs ju förstås bättre i vissa kläder jämfört med andra. 
De här kläderna är de som jag trivts bäst i och både Zadie Jumpsuit i mitten i översta raden och den marinblå sommarkappan Ulysses längst ner till höger sydde jag de sista dagarna av maj och jag gillar verkligen de plaggen och har använt de en hel del. Tyvärr har jag inte hunnit sy något sedan jag kom till Sverige men jag har en vinröd Zadie Jumpsuit tillklippt och snart hoppas jag hinna sy den.