söndag 3 januari 2021

Fem tankar om året som gick

Elisa skickar varje vecka fem frågor att fundera över och svara på. Som vanligt försvinner mina fredagar och plötsligt är det söndag. 

Men här kommer mina svar på veckans frågor:

  1. Vad var det bästa med det här året?
    Det bästa med året är mina barnbarn, både nyfödda och de jag haft sedan tidigare. Det bästa nummer 2 är att jag öppnade min tygaffär Lindbo Textil och att jag kommit igång med sykurs online. 
  2. Vad ser du fram emot med ett nytt år?
    Jag älskar början av det nya året då allt är möjligt. Jag har nya planer för året och även planer för att inte ta på mig för mycket jobb, vilket är svårt när man som jag är en person som får nya idéer hela tiden. 
  3. Vad var din största upptäckt under året?
    Min största upptäckt är att jag utan tidigare erfarenhet "visste" hur man gör när man jobbar i en tygaffär. Att jag älskar den sociala kontakten med människor visste jag sedan innan och har uppskattat det extra mycket detta år då det inte varit lika mycket av den varan som tidigare. 
  4. Hur blev det ett kärleksfullt år?
    Som alltid är mitt liv fullt av kärlek
  5. Vad tar du med dig från 2020 in i 2021?
    Jag tar med mig att "Allt är möjligt". Jag är så tacksam att jag kan uppfylla den ena drömmen efter den andra. 

Inga kommentarer :