lördag 26 mars 2022

En fredag i bilder

 Så var det dags för ett foto i timmen igen. Jag hade inte tid att redigera bilderna i fredags, men här är de. 

Fler som fotar sin dag hittar du på ettfotoitimmen.se.

Vaknar alldeles för tidigt men det är redan ljust. Och kanske är det just pga ljuset som jag vaknar. 


Vid halv sju har solen flyttat sig en bit. Jag dricker kaffe och skriver mina morgonsidor.

Vid halv åtta hänger jag en maskin tvätt.

Vid halv nio planerar jag dagen och jag vet att jag skriver för mycket på min to-do-list. Men det är som det är. 

Vid halv tio är jag vid min butik. Jag öppnar inte förrän i eftermiddag men jag ska ha zoom-möte och fixa lite annat på min lista innan dess. 

Vid halv elva syr jag och filmar några symoment som medlemmarna i Syklubben ska få. I mars har temat varit Detaljsömnad och nu är det de sista filmerna på gång. 

Filmen är redigerad och ska renderas och komprimeras innan jag kan ladda upp den. 

Missade att fota lunchen m.m. men nu är jag igång igen. Mer jobb vid datorn mellan kunderna.

Vid halv fyra syr jag på ytterligare ett projekt och fotar det jag gör för att lägga upp på instagram.

Vid halv fem fotar jag lite tyger som ska upp på Lindbo Textils instagramkonto.



1 kommentar :

Anni sa...

Jag är så fascinerad av hur duktig du är på att sy! Min dotter syr en hel del kläder, men det är på en mer "normal" nivå. Du är verkligen proffs och det är så kul att se. Hoppas att det fungerar bra för dig både med butiken och dina internetbaserade tjänster. Tänk, vad internet har förändrat mycket!