lördag 2 mars 2024

Lördagsfix, jobb och nöje

 Det är redan dags för mars första EFIT-dag. Jag höll på att missa det men nu är jag igång.

Fler som också fotar hittar du på ettfotoitimmen.se

09.50 är jag igång trots att jag nästan glömde bort EFIT-dagen. Jag fotar lite tyger och lägger upp på mitt instagram-konto @sydinaklader.nu

10.50 för jag över en film jag spelat in för att lägga upp på mitt youtubekonto. Följ gärna om du vill ha sytips m.m.

11.50 lägger jag upp videon i mitt redigeringsprogram för att redigera ihop det till en lagom film att publicera. 

12.50 pausar jag lite med kaffe och ett äpple.

13.50 har jag plockat fram lite vårtyger i butiken. 

14.25 är vi och äter lunch på Rasta. Jag valde en halloumiburgare. 

15.25 blir det eftermiddagsfika med semla som vi köpte med oss hem. 

16.25 har jag fixat ena maskinen men får sedan inte den andra att fungera. *frustration *gerupp

17.25 letar vi dahliaknölar att beställa. Jag blev inspirerad av kortet jag skickade till yngsta dottern som fyller 29 år idag. 



Fler bilder kommer...


8 kommentarer :

Anni sa...

Så är livet som egenföretagare - dagarna går i varandra. Ibland är jag helt dagsvill.

Annika sa...

Kikar in på din EFIT-dag, full rulle ser jag :-)

Efwa sa...

Ja, det känns antingen som vardag eller helg hela tiden

Efwa sa...

Nästan alltid full rulle. Men nu har jag hamnat i soffan...

Vonkis sa...

Ibland kommer dagarna tätt :-)

Det var verkligen en fin dahlia på kortet, synd att vi inte har plats för fler blommor på lotten.

Efwa sa...

Ja, jag får utöka mitt land lite för att få plats med fler dahlior

Eva sa...

Tittar in på din dag, så fina tyger, har lagt till dig på insta

Anni sa...

Så fin assiett under semlan!