måndag 23 augusti 2010

Inte nöjd med nåt

Har iofs klippt till klänningen och den blir nog bra när jag väl sätter igång och syr den. Men när vi tittade på film idag sydde jag ihop ärmarna på min Tuzo-look-a-like. Den turkosgröna i alpacagarn och jag känner mig inte nöjd med den. Kanske är det för att den verkar bli i minsta laget. Jag har stickat lite på en babykofta i visjö karamell men där kanske inte garnet räcker. =(
Har lust att sticka men ingen lust varken att göra klart eller börja på något nytt. Kanske beror det på värmen eller att jag helt enkelt är trött.
Dags att gå och sova och drömma vackra drömmar istället för att krypa in i det svarta hålet.

4 kommentarer :

Cecilia sa...

Ibland känns inget bra...
Om det är helt lite visjögarn karamell som saknas så har jag en dutt (13 g) liggande här till ingen nytta...

Annelie sa...

Vacker bild att drömma sig bort till!

Cecilia sa...

Nej, det är nog fel karamell som jag har, orange, gul, turkos och grönt...

Efwa - Medea sa...

Synd Cecilia. Men om mitt garn tar slut kan jag ju efterlysa här på bloggen. Har inte tänkt på det förut.