måndag 4 oktober 2010

Funderingar om stil

Precis som efter förra höstens resa med vännerna får jag funderingar om min stil. Nu är jag mer medveten och har sen förra året mer regelbundet tänkt på vad jag gillar och framför allt att det jag syr eller stickar inte bara blir till av en slump utan genom en tanke. (nåja... så himla genomtänkt är inte allt. Men lite...)
Förra hösten gjorde jag det här collaget som fortfarande hänger över min arbetsplats.
Den stämmer fortfarande överrens med vad jag gillar och vilken stil jag vill ha. Nu är det bara detaljplanering som krävs och lite mönsterkonstruktion, tillklippning och sömnad. =)

4 kommentarer :

Åsa sa...

Åh, vad smart! Jag samlar ju också, men det hamnar lite överallt. Skall nog göra som du, samla ihop och göra ett riktigt collage. Kul!

á Yeliqa sa...

vilken smart ide att göra ett collage! I och med vårutamningen började jag också fundera på vad egentligen min stil är jag tror att jag kanske har hittat den :)

Singh sa...

GILLAR ditt collage, härlig stil!

Livsresande sa...

Trevlig idé! Himla praktiskt när alla bitar faller på plats.