fredag 12 november 2010

Upplockning

 I förra veckan upptäckte mannen en morgon att min tyghylla släppt från väggen och igår tog jag tag i att lägga upp allt igen. Det blev ännu bättre ordning den här gången. De två hyllorna längst upp till höger har lite fler tyger men de fick inte plats på bilden. =)
Så här såg det ut före. Jag satte upp lappar med vilka fäger jag ville ha på vilken hylla för att inte behöva fundera så mycket precis i upplockningsögonblicket. Jag tittade på gamla bilder som finns i bloggen och lyckades få till det riktigt bra. Det är såå inspirerande att ha allt i färgordning. Nu är det bara att sätta igång att sy igen. 

7 kommentarer :

mary-ann sa...

skal visa dina blider för gubben...så han ser att jag inte har såååå mycke tyger :))

Efwa - Medea sa...

Ja, gör det!!

tilda sa...

Skönt att se att andra också har mängder med tyg!!Se, man vet aldrig vad som kan behövas...

Lena Andersson sa...

Visst är det fint och ha det i färg ordning.
Lena

Charlotte sa...

Jag skulle så mycket behöva göra nåt åt det där hållet med mina mattrasor! Skulle vilja ha det så överskådligt. Problemet är att jag har runt 2 ton..

Efwa - Medea sa...

Charlotte: du kan ju börja med lite tyger först. Jag har mina mattrasor i flyttlådor i garaget, det här är mina sy-tyger.
Har hört om någon som hade genomskinliga lådor på vägghyllor med alla sina mattrasor i färgordning.
Vore ljuvligt att kunna ha det så.

Hoffmans Design sa...

Oh vad snyggt det blev i färg ordning. Önskar att det var så hemma hos mej oxå. Men som tur e så har jag en spegel garderob så jag stänger bara.