onsdag 22 december 2010

Dags för EFIT

Det är spännande att se vad som händer den här EFIT-dagen. Här kan ni hitta fler som fotar idag.
Updaterat. Men det är inte spännande att se att bilden 06.24  inte gick att överföra via telefonen. Jag är såå trött på att min nya HTC inte har ett fungerande minneskort utan raderar som den vill och ofta. Men senare idag får jag ett nytt minneskort och då hoppas jag att det bara var det som felade.
07.24 har jag precis skjutsat T till stationen. Vi glömde ladda hennes kort igår så det fick vi göra nu på morgonen. 

06.24 Nu ska jag sätta på kaffe och sticka i sängen. Utanför börjar staden vakna. Tyvärr strular min telefon så bilden gick inte publicera...




7 kommentarer :

Joakim sa...

Ah vid 07:24 hade jag precis åkt förbi centralen med pendeln. Jag tyckte väll jag såg er där ;)

Efwa - Medea sa...

=D

Annika sa...

Godmorgon, jag gillar inte heller HTC, hade en sån på jobbet, den var bara krånglig

Efwa - Medea sa...

Jag gillar HTC, men inte att den inte har ett fungerande minneskort. Supporten på HTC har som väl är varit outstanding.
Snart fungerar den nog bra med sitt nya minneskort. =De

MiA sa...

Önskar dej en riktigt GOD JUL !
Kramar
Mia

Micke sa...

Inne och kollar på den enda bild jag ser :)

Karoleen sa...

Jobbigt med en telefon som strular - hoppas det blir bättre när du byter minneskort. God Jul!