fredag 4 mars 2011

Startitis

Nu har jag drabbats av åkomman ännu en gång. Trodde jag skulle kunna slutföra lite mer innan det drog igång men nu har jag i alla fall startat en Acorns kofta i mitt nyinköpta garn.
I höstas satt jag och Helena på ett café och försökte reda ut hur den skulle stickas. Då var det hon som försökte komma igång men hon gav upp. Nu är det dags igen, Helena! Jag har tjuvstartat men du kommer snart ikapp.
Funderar på om Acorns-KALen är helt tyst eller om det går att få igång den igen? Mia, har du lust att sätta igång med din igen också??
Men nu ska jag försöka få klart Candle Flame innan jag fortsätter med min rosa ljuvlighet. Men inte förrän i morgon.
God natt!

2 kommentarer :

Helena sa...

Jag får väl vässa stickorna:) Dags att ses snart! Kram

miastick sa...

Jaaaaa! Men jag kommer inte igång riktigt än, har lite andra planer för mars :) Drar igång med ett litet upprop på min blogg i alla fall.