måndag 17 juni 2013

Lyxigt


I helgen firade jag min födelsedag med släkt och vänner. Det var helt underbart, vädret var fint och maten god.
Dessutom fick jag massor med fina presenter. Jag ska visa bilder när jag kommit hem till Arles igen, för här på landet är har vi ett knappt fungerande nät.
MEN en present visar jag nu och det är en lyxsticka från signature needle art, som jag fick av mina barn. Jag har precis stickat över min kal-sjal Leaf Evolution på den och den ska bli min resestickning när vi beger oss söderut i morgon.
Andra saker jag fick är stick-kit på en bohusstickad kofta, presentkort på en bohusstickad kofta =D, symaskin, pengar som ska omvandlas till skrivarkurs, mer garn och stickor, viner och lite till. Men som sagt. Jag visar bilder senare.

posted from Bloggeroid

5 kommentarer :

Heidi sa...

det låter som om du har fått riktigt fina presenter!!

Grattis i efterskott:)

Anonym sa...

GRATTIS!! ..och presenten till oss läsare är din fina blogg.
Tack/Agneta

Kattis sa...

Ett stort och varmt grattis från mig! (Saknar dock dina täta uppdateringar här...)

Maritas Maskor sa...

Gud vilka fina och underbara presenter du har fått!!
Det är bra med lite tips! Jag har några år kvar till samma ålder och jag skulle absolut bli överförtjust för så mycket fint :)
Stort Grattis!!

frisky frog sa...

Grattis i efterskott! Kul att du fått så mycket fina, garniga presenter. =)
/kram