söndag 27 oktober 2013

Eget

 Nu har jag krånglat lite med att fixa så att mitt domännamn www.medeas.se visar bloggen och inte en egen hemsida. Jag hoppas att ni kan se den... Jag fick själv starta om datorn för att få bloggen att fungera även om mannen kunde se den som den skulle vara.
Under tiden jag väntade stickade jag på sockorna murgröna till mannen. Inte precis någon färgexplosion. Men eftersom jag fått för mig att hans fötter kommer att må bättre i hemstickade sockor håller jag på att sticka ett lager vardagsstrumpor till honom och det blir snyggast om de är enfärgade. Jag ska köpa svart garn framöver för det är faktiskt det snyggaste = minst synliga i vanliga herrskor. De här är det fjärde paret jag stickar till honom och jag gissar att han totalt kommer att behöva 7-8 par. Eller vad tror du?

1 kommentar :

heidi sa...

vilket fint mönster det var på dom sockarna!