söndag 8 december 2013

Fler bilder från min dag

Andra som fotar hittar du här.
16.30 är jag på banan igen och har klippt till en förlängning till min omlottklänning som blivit lite för kort. 
 15.30 slösar jag bort lite tid med att kolla FB och spela lite spel.
14.30 åt vi lunch/mellanmål och idag blev det kastanjer som vi köpte igår på marknaden. Det är en av mina favoritmellanmål. Med vitlökssmör till. *mums*
13.30 kommer vi hem efter att ha varit på promenad runt i vår vackra stad. 
 12.30 håller jag på och sprätter en fåll för att göra klänningen längre.

3 kommentarer :

Micke sa...

Hmm.. kastanjer och vitlökssmör har jag nog aldrig smakat. Lite trevligare väder där hos er :)

Tinnan sa...

Nu blev jag sugen på kastanjer... sååå gott!

Kattis sa...

Åååhhhh, kastanjer... Alls inte dumt!