måndag 16 december 2013

Tänka sig...

Nu är vi hemma igen efter en tripp till Spanien. Det kommer nog flera inlägg från vår resa när jag sorterat alla bilder. Men jag måste ju visa det som Fru Gecko redan visat, dvs att vi sågs i onsdags. Eftersom jag visste ungefär var hon bodde hörde jag av mig till henne när jag insåg att vi skulle köra förbi, på väg till España.
Det är verkligen superkul att träffa människor man lärt känna genom bloggandet. Får du möjligheten någon gång, tycker jag absolut att du ska ta chansen att träffas i verkligheten. Har du missat Fru Geckos blogg? Då tycker jag absolut att du ska läsa och kommentera hos henne. Hon skriver väldigt roligt om sitt liv i Frankrike, nära spanska gränsen.

3 kommentarer :

ylva sa...

Vilken kul grej :-) först när jag såg bilden trodde jag att det var en syster du träffat , ni var så lika på bilden

Carola sa...

Ni kunde ju vara systrar! Jättekul träffa nya vänner!

Ann sa...

Visst är det kul att få ett ansikte till de bloggar man läser!
Hoppas avokadorna smakar bra. De är garanterat 100% bio...