tisdag 1 mars 2016

Blogga 100 dagar i rad

Nu startar blogg100 igen. Jag tror att det är tredje gången jag är med och det går i grunden ut på att en ska blogga varje dag i 100 dagar.
Delvis för att komma igång att blogga regelbundet och för att ge läsarna något intressant att återkomma till. Kanske kommer min bullet journal att hjälpa mig att planera så att ni får något extra under de kommande 100 dagarna.
Jag har för mig att jag hade tankar förra året om att blogga enligt olika teman men minns inte om jag gjorde det när det gällde. Jag får kolla upp hur jag tänkte då och kanske blir det inlägg efter olika teman i år i stället.
Jag hoppas att jag kommer att få fler läsare, fler som kommenterar och också att jag får nya idéer till intressanta saker att blogga om.
Välkommen hit!

Inga kommentarer :