torsdag 9 juni 2016

Hemma på semester

Det är så det känns, som att jag är på semester men hemma. Så kan det bli när livet bestämmer sig för att bli på ett annat sätt än en planerat. Men jag är tacksam för varje dag som jag få vara hemma och umgås med mannen. 
 Idag på eftermiddagen åkte vi till Les Saintes Maries de la Mer och njöt en stund på stranden. Vattnet är tyvärr för kallt, i alla fall för mig. Mannen badade faktiskt men jag vill helst att det ska vara närmare 25 än under 20 om jag ska bada.
På kvällen var vi på restaurang och jag åt en Tarte de Citron till efterrätt. Den var syrlig och supergod och väldigt fin att se på tycker jag.

Måste väl berätta att i år klarade jag av att blogga 100 dagar i sträck. Kanske fortsätter jag att blogga varje dag, kanske blir det uppehåll då och då. Vi får se.

Inga kommentarer :