fredag 10 juni 2016

Outlander

Du har väl inte missat den bästa serien ever? Eller missat att läsa böckerna för den delen. Det är Diana Gabaldon som skrev de första fyra böckerna i serien på 90-talet och efter det har det kommit fyra böcker till. Den senaste för ca två år sedan.
Jag har följt serien på viaplay som i alla fall från början hade ensamrätt i Sverige. Men nu tror jag även att åtminstone säsong 1 finns på svenska netflix. Kanske säsong 2 också. Jag har inte tillgång till viaplay när jag är i Frankrike men till min stora glädje finns även säsong 2 på franska Netflix. Jippi!

2 kommentarer :

Heidi sa...

Jag gillade de första böckerna i serien, men sedan har de blivit allt längre och tyvärr alltmer långrandiga... den sista har jag fortfarande inte orkat mig igenom trots idoga försök:)

jag ser tv-serien på visat just nu, och tycker att den är helt ok:)

Medea sa...

Heidi: Jag har inte heller läst mer än de första fyra böckerna även om jag har dem i hyllan. De blev lite tråkigare när de reste till Amerika tycker jag.