söndag 4 november 2018

Ut ur sybubblan

Idag har det varit EFIT-dag och jag har fotat, om än oregelbundet eftersom jag varit på sy-LAN hela helgen och vi avslutade idag. Fler som fotat hittar du här.
 Gårdagen avslutades vid midnatt och jag la mig strax efter
 Vid halvåtta har jag vaknat och det ser ut att bli en fin dag
 Vid kvart över åtta är jag på väg till ett annat hus för att äta frukost.
 Vid halvtio håller vi till i sysalen
 Vid tjugo i elva kollar jag på fagert.se om ett speciellt mönstermärke har sömsmån eller inte i sina mönster. Du hittar listan här.
 Vid 12.20 samlas vi runt klippbordet
 Vid 13.20 är det lunch och några har specialkost
 Vid 14.40 har jag packat ihop mina saker och ska dricka kaffe innan det bär av hemåt.
 Vid halv sex är jag hemma och har packat upp. Här är min ganska nya hållare för spolar med sytråd
Vid tjugo i åtta är jag på väg hem efter att ha varit på besök hos mamma. Detta blir min sista bild eftersom jag har en del att fixa med och ska lägga mig tidigt.

Inga kommentarer :