måndag 28 januari 2019

I dvala...

Jag har inte precis suttit och latat mig men trots det har jag inte sytt klart min jacka som jag påbörjade på senaste sy-lanet. Jag har sytt lite smått till barnbarnen men inget till mig själv på väldigt lång tid.
Men nu har jag ialla fall börjat tänka på det och jag behöver kläder. Snart är jag tillbaka i Arles och då hoppas jag att jag kan styra mig själv till syhörnan och få några plagg klara. Det finns en hel del som jag redan klippt till och det vore ju en bra början att bli klar med dem.
Jag behöver nog lite pepp från er för att faktiskt se till att jackan blir klar!

2 kommentarer :

Heidi sa...

en sån fin jacka kan du ju inte låta bli liggande för länge i väntan på att bli klar:)

Dessutom är det roligt att se hur dina uppsydda garderober blir när de är färdiga!

Efwa - Medea sa...

Nu har jag skrivit in i min kalender att jag ska sy på fredag så då hoppas jag att det blir av också... =D