måndag 27 april 2020

Använd det du syr - Me Made May

Häromdagen fick jag se att det ordnas Me Made May även i år och jag hänger på. Det är kul att se hur kläderna jag sytt ser ut på och även om jag ofta tänker att jag ska fota vad jag har på mig varje dag så blir det inte så.
Men när det är Me Made May brukar det fungera hyfsat bra.
Kläder från tidigare år
Jag håller på och går igenom min garderob för att se vad jag har, vad jag inte ska ha kvar och vad som eventuellt ska läggas i säsongslådan. Jag hoppas hinna sy en del nya kläder att ha i maj och även kombinera med det jag har sedan tidigare. 
Jag kommer att lägga mina bilder på @medeasgarderob eftersom utmaningen är internationell och där skriver jag på engelska och får kontakt med andra som syr över hela världen. 
Kika gärna in även i min tygaffär @lindbotextil där jag lägger upp tyger och ibland även det jag sytt.

Inga kommentarer :