torsdag 25 april 2024

En kall vårdag i april

 Fotade nästan hela dagen igår men missade att lägga upp bilderna. Det var som du förstår EFIT-dag och fler som fotade hittar du på ettfotoitimmen.se

Strax efter halv sju tittar jag på mina vackra piontulpaner. 

Vid halv åtta har jag precis hängt en maskin tvätt

Vid halv nio-tiden är jag ute på promenad och jag går ner till sjön för att titta lite.
Bonusbild från promenaden. Skogen är fantastisk att promenera i

Vid halv tio är jag på väg till jobbet och kommer på att jag behöver gå till kyrkogården för att kolla till de tre släktgravar jag har lite ansvar för. Denna graven är min farfars föräldrars och de bodde i Lindhult där jag bor nu. 

Vid halv elva-tiden har jag precis skrivit klart ett blogginlägg på sydinaklader.nu

Missade att fota några timmar men efter lunchen var uppäten kom jag på att det var dags att fota igen.

Vid halv femtiden jobbar jag intensivt med att få nya webbshoppen klar. Det krånglar förstås men förhoppningsvis kan jag öppna den till helgen.

Vid halv sex börjar jag känna mig klar för dagen och packar ihop och åker hem. 
Detta blev den sista bilden för den här efit-dagen. 


1 kommentar :

Micke sa...

Piontulpanerna var tjusiga. Här är ännu lite snö i skog och mark så jag "sparar" mig från sånt..