torsdag 17 december 2015

Ett nytt UFO-år närmar sig!

Jag har tittat igenom mina pågående projekt på ravelry och satt ihop nedanstående lista. 

Jag har ytterligare några projekt på gång som jag inte lagt in i ravelry så jag lägger nog till lite mer senare. MEN det är det här jag ska försöka fokusera på månad för månad:


  1. Shetland Triangle Lace Shawl
  2. Kofta i ziggurattekniken
  3. Petrolblå sjal i madelinetosh sock, egen design
  4. blå Cowlette
  5. Baby Ripple Blanket
  6. Bohuskofta (LUFO = långtids-UFO) [xx, xx, xx] 
  7. Fallow Sweater
  8. Vit babykofta med blåorange ränder. Påbörjad när jag väntade mitt yngsta barn, dvs i början av 1995. 
  9. Blå flerfärgsstickad barntröja
  10. Yoga-sockor
  11. Emelie-koftan
Vill du också vara med i ufo-bloggen hittar du all info här.


3 kommentarer :

Ann sa...

En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År önskar vi er också!

frisky frog sa...

Ha ha En sån lista borde jag också ha, men jag känner mig själv. Jag skulle inte lyckas. Men, jag har faktiskt gjort färdigt fler projekt som legat i år så jag blir bättre och bättre.
Jag önskar er ett riktigt gott nytt år och ja, det vore roligt att sticka ihop 2016.
/kram

sinneskatten sa...

God fortsättning