lördag 13 februari 2016

Leuchtturm 1917

Jag fortsätter att jobba med att använda min nya planeringskalender som jag skrev om för ett tag sedan. Det som kallas Bullet Journaling
Jag har en bok från Åhlens som funkar bra men rätt som det är tar den slut, snabbare än vad de kommer att ta slut längre fram eftersom jag skriver väldigt många listor nu i början. De kommer jag nog på sikt föra över till en tunn, liten anteckningsbok att ha i bakre fickan på min kommande Leuchtturm 1917 som jag beställt från amazon i Frankrike. Här kan du se utbudet av färger som finns där.
Jag hittade en som var tvåfärgad och det passar mig perfekt. Det blev en med blanka sidor i stället för prickade men det kommer helt säkert att fungera när jag väl vant mig. Någon gång kanske jag visar mer hur jag lägger upp min planering i min bujo.

Inga kommentarer :