onsdag 11 maj 2016

Egensytt och stickat

Dagarna går fort och nu får jag visa tre dagars plagg på en gång. När jag reste hade jag min ärmlösa Granvilleskjorta i Libertytyg och det var skönt eftersom det var ganska varmt.
Igår hade jag en khakigrön linnekjol, en khakigrön Plantain Tee och en av mina favoritkoftor Dark Pearl Cardigan.
Idag blev det en klänning med holkärm i libertytyg och en olivgrön kofta från Ankestrick. Den heter SameSame eller Walnuss. SameSame använder contiguous-tekniken och det är nog det enda som skiljer.
// Last three days in summary. The 9th i wore the same Granville Shirt as the 6th. The 10th I wore my Dark Pearl Cardigan, a green skirt in linen and a khaki green Plantain Tee. Today I wear a dress from Ottobre sewn in liberty fabric and a cardigan from Ankestrick called Same Same.

Inga kommentarer :